piątek, 22 lutego 2019

22/02/2019. Powiedzonka pacjentów

1. jak się pan czuje? – ja? nie zwracam na to uwagi 

2. zimno mi nawpadało do płuc 

3. czy mam się rozebrać do połowego

4.  przegrypiłam się 

5. mam ciśnienie na dno okaz 

          
Moje zdjęcie z okresu pracy w poradni nadciśnieniowej


6. mam udrętwienie prawostronne 

7. boli mnie na przewylot 

8. zaczął mi się moczopęd 

9. na wszelki wypadek serdecznie dziękuję 

10. syn zaakceptował się w przedszkolu 

11. spód było około 110 

12. wdała mi się dezynfekcji bo opad mam 48 

13. miałam lepsze uszanowanie w pracy za komuny 

14. chciałam zrezygnować z tego ciśnienia 

15. tych rubinków miałam więcej niż trzeba ( podwyższona bilirubina) 

16. jeden szum miałam w całym organizmie 

17. jestem obluzowana i patrzę na TV 1 

18. co pani dolega? drętwieje oko 

19. bioeneroteraputa 

20. miałam zrobione ocieplenie klatki schodowej (rtg klp) 

21. witamina B-kompletna 

22. jakby czaszka była za mała o dwa rozmiary 

23. doktór zbadał mi dno oczu pod mikroskopem 

24. mam ciśnienie skokujące 

25. zjadłam pączka, ale zaraz popiłam go ziołami na cukrzycę 

26. doktor zbadał mi serce na słuch 

27. krew lubi mi się nosem rzucać 

28. mam uszy ogłuszone 

29. mam cukier chwiejący 

30. mam nadciśnienie nadgraniczne 

31. denerwuję się bezinteresownie 

32. strachu i pieniędzy to ja w życiu nie miałem 

33. to zaczepne ludzie 

33. jest mi ciasno pod paznokciami 

34. miałam neurologiczny udar mózgu

35. mam ciśnienie podskoczne

36. po plastrze na papierosy organizm jest jak pod kroplówką, zabezpieczony, a jeść się chce

37. kaszanka nie wędlina synowa nie rodzina

38. poproszę coś od rytmu zatokowego

39. po gimnastyce oddechowej inaczej mi funkcjonują mięśnie odbytu

40. resectio colonis cum anastomosis end to end

41. łza łzę wypycha

42. w badaniach stwierdzono ogromne zaburzenia, leczenia nie rozpoczynano

43.po zastrzyku poczułam jakby mi ktoś garść soli w d… wsadził 

44. nie czułam cebulek włosowych

45. ciśnienie mam wahadłowe

46. jest u mnie upośledzenie całego organizmu

47. biorę lek pod język od potrzeb

48. niedobrze mi tu w biuście

49. rtg prawej sylwetki serca

50. nerwowe jelito grube

51. jestem antylekowa

52. z ulicy mnie sprzątli

53. czy da się spiłować to ciśnienie

54. ciśnienie się buja

55. gdybym wpadł nieznacznie do pani doktor?

56. organizm jest nieprzeproszkowany

57. kabaret we wszystkie strony ta polityk

58. ciśnienie jest ruchome

59. po leku piszczy mi pod mostkiem

60. czy mam takie podniecenie czy to tylko nerw?

61. czasem mi się wydaje, że mnie szczypie serce

62. był przełom albo na dobre albo na złe i wyszło na dobre

63. od mostku do krtani mam gotowanie wody

64. brałam forgusom na odwodnienie

65. jestem w rodzinie najotylszy

66. jestem rozwibrowana

@mimax2 /Krystyna Knypl

Brak komentarzy: